Transportplanner Twinlogistiek

Wat is belangrijk?

  • Mbo of Hbo werk-en denkniveau
  • Je hebt al ervaring als planner in de transport
  • Ervaring met geautomatiseerde plannings- en TMS-systemen

Wat krijg je?

  • Het salaris en verdere voorwaarden gaan in goed overleg afhankelijk van leeftijd, ervaring en kennis. De salarisrange ligt tussen F1 (€2932,51 per maand) en H10 (€4645,75 per maand) op basis van de CAO BGV.
  • Minimaal 24 vakantiedagen op jaarbasis bij een fulltime dienstverband
  • 3,5 ATV dagen
  • Reiskosten van €0,23 cent per km
  • Goed pensioen
  • Collectieve zorgverzekering en aanvullende personeelsverzekeringen
  • Ontwikkelmogelijkheden

Heb jij ervaring met het plannen van (internationale) transportritten? Krijg je energie van actief meedenken en -werken in processen en procesveranderingen? Zoek je een organisatie vol ontwikkelingsmogelijkheden? Dan is dit de baan voor jou!

 

Wat kan ik voor de organisatie betekenen?

De afdeling Transportplanning is een belangrijke spil binnen onze organisatie, samen met je collega’s stuur je 60-80 chauffeurs en charters aan, begeleid je ze bij vragen en/of problemen onderweg. Je volgt de vrachtwagens en weet hoe de ritten verlopen, je kan snel schakelen op gewijzigde situaties en speciale opdrachten van klanten. Daarnaast breng je een goede dosis gezelligheid mee!

 

Op welke eigenschappen en vaardigheden zal ik voornamelijk beroep moeten doen?

Als Transportplanner ben je continue op zoek naar commercieel interessante vrachten, om zo een optimaal ritresultaat te behalen.

 

De dagelijkse werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Verwerken van de (automatisch) binnengekomen transportopdrachten binnen de bestaande ritplanning.
  • Vertalen van email communicatie naar transport-opdrachten,
  • Plannen van transportopdrachten (multi-temp), rekening houdend met de inzetbaarheid van Chauffeurs (rijtijden wet), het materieel en type lading.
  • Communicatie met o.a. chauffeurs, losadressen, klanten en opdrachtgevers.
  • Communiceren met in- en externe klanten, dienstverleners en/of andere relevante instanties en derden over de aankomst of het vertrek van een transport, laad- en lostijden.
  • Verzorgen van benodigde transportdocumenten

De organisatie:

C. van Heezik B.V. is een logistiek familiebedrijf gevestigd in Utrecht en bestaat al meer dan 160 jaar. Hierdoor brengen wij generaties aan ervaring en kennis mee in onze dienstverlening en hechten wij waarde aan langdurige, duurzame relaties. Onze focus op duurzame relaties is onder andere terug te zien in de lange dienstverbanden met zowel onze leveranciers, klanten en medewerkers.

 

Met ruim 180 medewerkers transporteren wij goederen door heel Nederland en daarbuiten. Daarnaast wordt onze diepvriesopslag ook gebruikt als een distributiecentrum en bezitten we over een papierafdeling waar papierrollen worden versneden.

Bij C. van Heezik zijn er veel doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden. Zoek jij betekenisvol werk bij een organisatie die al generaties lang bijdraagt aan Nederland en Europa? Solliciteer dan vandaag nog bij C. van Heezik!

Heb je vragen? Neem contact op met HR

Als je vragen hebt over deze vacature kun je ook direct contact opnemen met onze HR-afdeling via HR@heezik.nl. Of stuur haar een whatsapp-bericht . Acquisitie door recruitment bureaus naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.